Our system detected that your browser is blocking advertisements on our site. Please help support FoxesTalk by disabling any kind of ad blocker while browsing this site. Thank you.
Jump to content
MC Prussian

FAO FrenchyLCFC

Recommended Posts

On se reverra... :P

fifa_wc_2006badge_bi.jpg

Les deux derniers matchs, vous avez eu un peu de la chance, et pour l'annee prochaine, je veux voir mon equipe gagner contre les Bleus pour une fois... D'accord? ;)

Un peu dommage que vous vous rencontrez a nouveau...

Mais serieusement... Je me rappelle pas la derniere fois que la France a été dans un groupe difficile.

Link to comment
Share on other sites

Ca va etre Difficile l'annee prochaine contre vous le Swiss!! Mais Je Crois Les Bleus vont Gagner Encore!! :P

Anyways back to English language i didn't really want the Swiss! Because we have been VERY lucky to beat them in the past and i've got a feeling that we may loose to you! But Anyhow Korea could be challenging but i dont really think Togo will!!! :D

So Bring on the World Cup!!!!

Allez Les Bleus!!Allez Les Bleus!!Allez Les Bleus!! :scarf:

Link to comment
Share on other sites

Ca va etre Difficile l'annee prochaine contre vous le Swiss!! Mais Je Crois Les Bleus vont Gagner Encore!! :P

Anyways back to English language i didn't really want the Swiss! Because we have been VERY lucky to beat them in the past and i've got a feeling that we may loose to you! But Anyhow Korea could be challenging but i dont really think Togo will!!! :D

So Bring on the World Cup!!!!

Allez Les Bleus!!Allez Les Bleus!!Allez Les Bleus!! :scarf:

Hmmmm I sense some sort of deja-vu *....2002....2002...*

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...