MC Prussian Posted 14 February 2008 Posted 14 February 2008 Hello!!! It is not Svahili, is Norwegian. It is very simple to understand. I wouldn't count on that. Although I do have a co-worker with a Norwegian background. She's lovely. Oh, and the language, too.
MC Prussian Posted 14 February 2008 Posted 14 February 2008 You wouldn't want me to do this in Swiss German...
lildave3 Posted 14 February 2008 Posted 14 February 2008 You wouldn't want me to do this in Swiss German... Wouldn't I...
Mike the Metal Ed Posted 14 February 2008 Posted 14 February 2008 Gorgoroth er et norsk black metal-band som ble startet i 1992 av Infernus. Gruppa har vært mye omtalt i media på grunn av voldsepisoder som bandmedlemmer har vært involvert i. Den tidligere vokalisten Gaahl ble i 2004 dømt til ubetinget fengsel for å ha mishandlet og torturert en 40 år gammel mann under et nachspiel i Fjaler. Dommen ble anket, men Gaahl tapte ankesaken i februar 2005. I en ankesak i januar 2006 ble gitaristen Infernus dømt til ubetinget fengsel for å ha vært vitne til en voldtekt uten å ha grepet inn. Erlend Erichsen var i en periode trommeslager i Gorgoroth. Opplevelsene med bandet inspirerte han til å skrive romanen Nasjonalsatanisten som kom ut på Damm Forlag i 2005.
The Stig Posted 14 February 2008 Posted 14 February 2008 Gorgoroth er et norsk black metal-band som ble startet i 1992 av Infernus. Gruppa har vært mye omtalt i media på grunn av voldsepisoder som bandmedlemmer har vært involvert i. Den tidligere vokalisten Gaahl ble i 2004 dømt til ubetinget fengsel for å ha mishandlet og torturert en 40 år gammel mann under et nachspiel i Fjaler. Dommen ble anket, men Gaahl tapte ankesaken i februar 2005. I en ankesak i januar 2006 ble gitaristen Infernus dømt til ubetinget fengsel for å ha vært vitne til en voldtekt uten å ha grepet inn. Erlend Erichsen var i en periode trommeslager i Gorgoroth. Opplevelsene med bandet inspirerte han til å skrive romanen Nasjonalsatanisten som kom ut på Damm Forlag i 2005. Good point.
David O'Leary Posted 14 February 2008 Posted 14 February 2008 Gorgoroth er et norsk black metal-band som ble startet i 1992 av Infernus. Gruppa har vært mye omtalt i media på grunn av voldsepisoder som bandmedlemmer har vært involvert i. Den tidligere vokalisten Gaahl ble i 2004 dømt til ubetinget fengsel for å ha mishandlet og torturert en 40 år gammel mann under et nachspiel i Fjaler. Dommen ble anket, men Gaahl tapte ankesaken i februar 2005. I en ankesak i januar 2006 ble gitaristen Infernus dømt til ubetinget fengsel for å ha vært vitne til en voldtekt uten å ha grepet inn. Erlend Erichsen var i en periode trommeslager i Gorgoroth. Opplevelsene med bandet inspirerte han til å skrive romanen Nasjonalsatanisten som kom ut på Damm Forlag i 2005. Thats what I was going to say...
The Stig Posted 14 February 2008 Posted 14 February 2008 Thats what I was going to say... I believe it roughly translates to "Ollie out, Davis in. Hume shouldn't play on the wing, the atmosphere is crap at The Walkers, lets move the kop, Barber out, Elvis Hammond (ankle)."
David O'Leary Posted 14 February 2008 Posted 14 February 2008 I believe it roughly translates to "Ollie out, Davis in. Hume shouldn't play on the wing, the atmosphere is crap at The Walkers, lets move the kop, Barber out, Elvis Hammond (ankle)." You coming Norwich?
The Stig Posted 14 February 2008 Posted 14 February 2008 You coming Norwich? No I'm racing. You'll have to do the quiz on you're own with your shiny new book!
David O'Leary Posted 14 February 2008 Posted 14 February 2008 No I'm racing. You'll have to do the quiz on you're own with your shiny new book! Ah, I see. It really isn't very good when there's like 4 people doing it Didn't do it last week because of the state of depression we were in after losing to Plymuff
hairy Posted 14 February 2008 Posted 14 February 2008 Do you guys remember the Scandinavian bloke who came on at half time at Filbert Street during the cup match against Athletico doing the old keepie-uppie thing? He was very impressive.
Lillehamring Posted 15 February 2008 Posted 15 February 2008 Do you guys remember the Scandinavian bloke who came on at half time at Filbert Street during the cup match against Athletico doing the old keepie-uppie thing? He was very impressive. No.
foxer Posted 15 February 2008 Posted 15 February 2008 Hva skjer nå med manageren, når tapene strømmer på? Holloway må snart vise resultater, nå er det snart nedrykk. At de ikke greier å slå Watford som spiller med 10 mann er utrolig dårlig. Må Holloway gå fort som faen? hej min faelles skandinaviske ven .. Hvorfor skriver du paa norsk ? det er en engelsk webside.. Anyway - hvis jeg havde en roev som et aesel og jeg havde vinger som en krage - saa floej jeg over nottingham forrest, og sked paa de svin nedenunder .. Sked paa, Sked paa, sked paa de svin nedenunder - sked paa sked paa sked paa de svin nedenunder.. Fred vaere med dig min ven.. Leicester ar top tvaa i premiership ..
Webbo Posted 15 February 2008 Posted 15 February 2008 Where's AoWW when you need her? The spelling in this thread is atrocious.
Lillehamring Posted 15 February 2008 Posted 15 February 2008 Where's AoWW when you need her? The spelling in this thread is atrocious. You're not kidding... here you go boys... cut and paste ø æ å Ø Æ Å
Geo V Posted 15 February 2008 Posted 15 February 2008 Ive had a dislike for football from this part of the world after we wasted 3m on this dude... Arnar Gunlaughsson Thread closed.
clazkel Posted 15 February 2008 Posted 15 February 2008 Do you guys remember the Scandinavian bloke who came on at half time at Filbert Street during the cup match against Athletico doing the old keepie-uppie thing? He was very impressive. Yeah, i remember him, it was impressive! Whatever happened to him, bring him back, things were looking up at the club then
goal-mangal Posted 16 February 2008 Posted 16 February 2008 Mitä vittua, onko täällä swedujakin. Tänään oli hjuva matsi kyllä.
DB11 Posted 17 February 2008 Posted 17 February 2008 Mitä vittua, onko täällä swedujakin. Tänään oli hjuva matsi kyllä. Couldn't have said it any better myself
Ibbyfox Posted 17 February 2008 Posted 17 February 2008 hej min faelles skandinaviske ven .. Hvorfor skriver du paa norsk ? det er en engelsk webside.. Anyway - hvis jeg havde en roev som et aesel og jeg havde vinger som en krage - saa floej jeg over nottingham forrest, og sked paa de svin nedenunder .. Sked paa, Sked paa, sked paa de svin nedenunder - sked paa sked paa sked paa de svin nedenunder.. Fred vaere med dig min ven.. Leicester ar top tvaa i premiership .. Why does yours not have any of those circley things above half the letters?!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.