Our system detected that your browser is blocking advertisements on our site. Please help support FoxesTalk by disabling any kind of ad blocker while browsing this site. Thank you.
Jump to content

Recommended Posts

Posted

Kastrup 26.02.2018

Hey Kasper.

Jeg fik til opgave i skolen at skrive et brev til en person der betød meget for mig, så jeg skrev til dig.

Du betyder meget for mig fordi at jeg syntes at det er sejt at kunne spille i Premier league, selvom alle odds var imod dig. Derudover har du og dit hold formået at vinde verdens sværeste liga som oprykkerhold! Jeg er selv målmand og jeg ville elske at spille sammen med dig på landsholdet om ikke

så lang tid.

Jeg ved ikke om du kan huske det men her tidlig vinter vandt vores klasse 10.000 kr af overskuddet fra landsholdets læsestartsbøger. Vi så jer træne og det så godt ud. Som sagt er jeg selv målmand og jeg træner fem gange om ugen og så kamp. Jeg træner i Ab tårnby på deres U14 elite hold.

Hvis at du får dette brev vil jeg lige gøre dig opmærksom på at min ven Emil også skriver til dig og vores breve minder meget om hinanden. Derudover ville et par træningstips og en lille autograf også glæde mig meget.

P.S Jeg håber at dig og landsholdet klarer dig fabelagtigt til sommer i Rusland. Jeg ved jo at vi er i pulje med Frankrig, Australien og Peru og jeg forventer lidt at i vinder over Peru og Australien, men Frankrig bliver nok lidt svært.

Kærlig hilsen  James 13 år

• Like 3
Posted

I was assigned to writing a letter to someone who meant a lot to me, so I wrote to you.   You mean a lot to me because I thought it's cool to be able to play in the Premier League, even though all odds were against you. Additionally, you and your team have managed to win the world's hardest league as oppressive teams! I'm a goalkeeper myself and I would love to play with you on the national team if not such a long time.       I do not know if you can remember it, but in our early winter our class won 10,000 SEK of the profits from the national team's readers' books. We saw you train and it looked great. As I said, I'm a goalkeeper and I work out five times a week and then fight. I'm training in Ab Tårnby at their U14 elite team.       If you receive this letter, I would like to remind you that my friend Emil also writes to you and our letters are very similar to each other. In addition, a couple of training tips and a small autograph would also like me a lot.       P.S I hope that you and the national team will be doing you wonderfully this summer in Russia. I know that we are in pool with France, Australia and Peru and I expect a little to win over Peru and Australia, but France will be a little difficult.       Best regards James 13 years

• Thanks 2
Posted
43 minutes ago, James12345 said:

Kastrup 26.02.2018

Hey Kasper.

Jeg fik til opgave i skolen at skrive et brev til en person der betød meget for mig, så jeg skrev til dig.

Du betyder meget for mig fordi at jeg syntes at det er sejt at kunne spille i Premier league, selvom alle odds var imod dig. Derudover har du og dit hold formået at vinde verdens sværeste liga som oprykkerhold! Jeg er selv målmand og jeg ville elske at spille sammen med dig på landsholdet om ikke

så lang tid.

Jeg ved ikke om du kan huske det men her tidlig vinter vandt vores klasse 10.000 kr af overskuddet fra landsholdets læsestartsbøger. Vi så jer træne og det så godt ud. Som sagt er jeg selv målmand og jeg træner fem gange om ugen og så kamp. Jeg træner i Ab tårnby på deres U14 elite hold.

Hvis at du får dette brev vil jeg lige gøre dig opmærksom på at min ven Emil også skriver til dig og vores breve minder meget om hinanden. Derudover ville et par træningstips og en lille autograf også glæde mig meget.

P.S Jeg håber at dig og landsholdet klarer dig fabelagtigt til sommer i Rusland. Jeg ved jo at vi er i pulje med Frankrig, Australien og Peru og jeg forventer lidt at i vinder over Peru og Australien, men Frankrig bliver nok lidt svært.

Those little circles and the a and e colliding with each other I mean honestly , what's that all about then ?

• Haha 1
Posted

I too would like to kasper.... urging him to sort out his assertiveness when coming for the ball and his dustribution. .. he must be aware of these issues he needs to know he can improve these things through focuessed work 

Posted
2 hours ago, James12345 said:

Kastrup 26.02.2018

Hey Kasper.

så lang tid.

Que? 

Posted

Can we have more bollox like this post please.  Much more interesting than all this Plan A and Plan B garbage.  

• Like 1
  • Haha 2
Posted
1 minute ago, Wookie said:

I'm going for a beer with him later, I'll read it out to him for you

With a 13 year old Danish boy?

• Like 1
  • Haha 3